Cuvânt lăuntric

Blogul lui Gavriil STIHARUL pentru o lume mai bună şi mai frumoasă

Chemarea lui Hyperion

with one comment

Zvon de nuntire se aude dinspre cimitir
la ceas tainic de vară când eşti o-nchipuire,
din caierul de gânduri îmi torci nevăzutul fir
şi ţeşi fără odihnă cămaşa mea de mire.

Dar pânza de păianjen a razelor de lună
prinde în joc de iele luceafărul de vară
şi ochiul mi se zbate, şi în auz îmi sună
prelunga agonie a astrului de seară.

Un sol trimis de craiul cetăţii dintre ape
îmi spune să fiu gata, căci ziua-i spre amurg,
eu, aripa pe care Hyperion o arde,
mă mistui în cuvintele de teamă şi de rug.

Written by Gavriil STIHARUL

Ianuarie 21, 2011 la 5:40 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. O iubire imposibilă,apusă,dar nu uitată.

    vizireanu fulvia

    August 17, 2014 at 12:25 pm


Lasă un răspuns

