Cuvânt lăuntric

Blogul lui Gavriil STIHARUL pentru o lume mai bună şi mai frumoasă

De ce?

with one comment

De ce nu mă minţi Iisuse,
de ce-mi spui că este greu
că pe lume sunt cătuşe,
si că rău e rău mereu.

 

De ce nu mă minţi, Tu, Doamne,
vreau să-mi spui că e uşor,
că pe lume nu e  foame
şi  că  rănile nu dor.

 

De ce port vina astei lumi,
Cupa intrebarii-o sorb,
Ce beznă s-a lasat pe ulmi
Cel ce vede este orb?

 

Dor  de mai  îl  torn în toamne,
Firul  amintirii-l tai
Cu iertărea păcii, Doamne,
Şi cu  nopţile din  rai.

 

Un blestem străvechi apasă,
este har sau  întâmplare,
este  boală  ticăloasă ? –
port în mine o-ntrebare:

 

De ce nu mă minţi Tu, Sfinte?
Spune-mi  că sunt doar gradini –
să nu-mi mai aduc aminte
nici de spini şi măracini.

Written by Gavriil STIHARUL

Iulie 8, 2014 la 4:01 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Într-o lume materială unde se conjugă mai mult verbul a avea,decât a fi,este din rău în mai rău.Dincolo de această lume percepută prin simțuri, este lumina.

    vizireanu fulvia

    August 16, 2014 at 5:07 pm


Lasă un răspuns

